Foredrag

PR og kommunikationsmedarbejdere

Center for Forebyggelse af Eksklusion – CFE, søger ildsjæle til vores kommunikationshold. CFE søger en kommunikationsansvarlig som vil få ansvaret for at lægge den overordnede presse og kommunikationsstrategi hvad angår digitale & trykte medier samt for den opsøgende kontakt med presse. Som ansvarlig for kommunikationen er du med til at holde hjemmesiden opdateret, varetage kommunikationen på de sociale medier, udarbejde af, projektmaterialer, pressemeddelelser og deslige. Du vil også skulle varetage de øvrige medlemmer af kommunikationsholdet, såfremt opgaven vokser sig større.

Du har muligvis en faglig baggrund inden for kommunikation, journalistisk eller lignende, eller måske har du en bare lyst til at medvirke til at styrke sammenhængskraften i vort samfund. Du kan kommunikere skarp og med en vis kant hvor det er påkrævet for at sætte dagsordnen. Det vil være en fordel hvis du også har kendskab til grafisk opsætning.

Som ansvarlig for kommunikationen kommer du til at arbejde tæt sammen med en faglig stærk bestyrelse, hvorfor det er vigtigt at du er god til at arbejde i samspil med andre.

Arbejdet er frivilligt og den forventede arbejdstid udgøre 8-10 timer om måneden.

Skriv et par ord til os og fortæl hvorfor du gerne vil være en del af vores hold. Vi ser frem til at høre fra dig!

Støt CFE

Center for Forebyggelse af Eksklusion – CFE, er en non profit organisation, der er afhængig af støtte fra fonde, puljer og private. Når du støtter os, går dit bidrag til CFEs videre arbejde med forebyggelse af eksklusion og formidling af viden herom.