Supervision

CFE tilbyder relevant og kyndig vejledning til vore samarbejdspartnere, frivillige og kunder. Al supervision forestås at en psykolog, en sociolog eller ekspert omkring etniske minoriteter i Danmark.

Supervision kan være med til at højne fagligheden af det stykke arbejde man laver og sikrer at de der modtager supervision løbende bliver fagligt og personligt klædt på til at løse deres opgave. Supervision kan ligeså være til at sikre en råd tråd i det stykke arbejde den enkelte laver og har udover en edukerende effekt også et personligt udviklende element.

Supervision kan aftales fra case til case, men kan også være temabaseret. Som en tommelfingerregel vil en supervision altid tage udgangspunkt i det der fylder aktuelt iblandt supervisanderne/modtagerne af supervisionen. Supervisionen kan aftales efter behov som konsulentopgaver, men der er også mulighed for at aftale en fast og løbende kontakt med den fagperson man ønsker skal forestå supervisionen.